
Київський національний університет імені Тараса Шевченка та його студентська спільнота, у співпраці з провідними українськими й іноземними університетами, їхніми академічними та студентськими спільнотами за організаційної підтримки Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим / Офісу Кримська платформа проводить Конкурс есеїв для студентів на теми панельних дискусій Академічний форум з питань Криму – 2022.
Учасники мають обрати одну з чотирьох тем для свого есею. Мова есею та виступу на студентських панельних дискусіях – англійська. Обсяг есеїв довільний.
Теми:




Докладніше: https://www.knu.ua/news/12348
За результатами конкурсу буде відібрано 20 найкращих робіт, чиїх авторів буде запрошено взяти участь у студентських панельних дискусіях 29 вересня за участі членів журі та експертів. Вони також можуть продовжити вдосконалювати свої есеї та виступи під час наукової частини Форуму 22 вересня на основі виступів запрошених науковців і експертів.
Також 4 автори найкращих есеїв і виступів на панельних дискусіях будуть запрошені відвідати перший Парламентський саміт Кримської платформи, що відбудеться наприкінці жовтня у столиці Хорватії — Загребі.

Крім того, найкращі есеї можуть бути опубліковані в університетських виданнях Гарвардського університету (США), Вільного міжнародного університету соціальних наук ім. Гвіда Карлі (Італія), а також на ресурсах інших організацій-партнерів.
Оцінювати роботи та виступи буде досвідчене журі, яке складатиметься з науковців, експертів і представників Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим (https://t.me/ppuark).
Дедлайн подачі есеїв: 23:59, 17 вересня.
Оголошення результатів конкурсу: 23 вересня.
Виступ учасників на студентських панелях: 29 вересня.

Разом із роботою необхідно вказати ПІБ, електронну пошту та номер телефону для зворотного зв’язку, навчальний заклад і рік навчання учасника.
У конкурсі можуть брати участь ті, хто на момент проведення Форуму зараховані на навчання до українського чи іноземного закладу вищої освіти, незалежно від навчального ступеню.
