Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.11.2014 № 637 призначення та продовження виплати пенсій особам, які переміщуються з Автономної Республіки Крим та міста Севастополя здійснюється за місцем фактичного проживання/ перебування таких осіб.
Для отримання пенсії після переїзду необхідно звернутись до найближчого управління Пенсійного фонду України та надати наступні документи:
• паспорт громадянина України;
• довідка про присвоєння реєстраційного номеру платника податків (ідентифікаційний код) за наявності;
• довідка про взяття на облік тимчасово переміщеної особи(посилання на ПКМУ від 01.10.2014 року№509);
• заява про запит паперової пенсійної справи.
Взяття на облік осіб за місцем фактичного проживання здійснюється після надходження паперової пенсійної справи. Виплата пенсії поновлюється з дати припинення виплати за місцем попереднього отримання пенсії після надходження атестату.
Адреси та контактні телефони територіальних управлінь ПФУ розміщені на офіційному сайті Пенсійного фонду України:
У разі виникнення будь-яких поточних питань можна звертатися до контакт – центру Пенсійного фонду України за телефонами : 0800 – 503 – 753, (044) 281-08-70, (044) 281-08-71 (понеділок – п’ятниця – з 8.00 до 20.00; субота – з 8.00 до 14.00, неділя – вихідний).
Пресслужба
Новини
Питання пенсійного забезпечення мешканців тимчасово окупованої території, які вимушено переїхали на материкову частину України
27.05.2015