
З 7 серпня, згідно з рішенням Уряду України від 1 липня 2022 року № 755, розширився перелік документів, на підставі яких внутрішньо переміщена особа має можливість ставати на облік та оформлювати виплати на проживання у період дії воєнного стану.
Отже, щоб стати на облік як внутрішньо переміщена особа необхідно:
звернутися в:
– підрозділ із питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій;
– виконавчі органи міських, районних у містах рад;
– виконавчий орган сільської, селищної чи міської ради;
– центр надання адміністративних послуг;
– портал Дія.
та надати наступні документи:
– документ, який посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
– документ, який посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус;
– свідоцтво про народження дитини.
У разі відсутності документів, які посвідчують особу, заявник може пред’явити документи з додатку Дія, зокрема єДокумент або довідку з Державної міграційної служби про подання документів для оформлення паспорта громадянина України.
Нагадуємо, що у разі відсутності відмітки про реєстрацію місця проживання в документі, який посвідчує особу та підтверджує громадянство України, людина може надати інші докази, які підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, а саме:
– військовий квиток із відомостями щодо проходження військової служби;
– трудова книжка із записами про трудову діяльність;
– документ про право власності на рухоме чи нерухоме майно;
– свідоцтво про базову загальну середню освіту;
– атестат про повну загальну середню освіту;
– документ про професійно-технічну освіту;
– документ про вищу освіту (науковий ступінь);
– довідку з місця навчання; рішення районної, районної у Києві чи Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської чи районної у місті ради про влаштування дитини до дитячого закладу, у прийомну сім’ю, дитячий будинок сімейного типу, встановлення опіки чи піклування;
– медичні документи;
– фотографії;
– відеозаписи тощо.
Подати документи для оформлення паспорта громадянина України та отримати довідку з ДМС про подання таких документів людина може у центрах надання адмінпослуг, територіальних органах, терпідрозділах ДМС або державному підприємстві, які належать до сфери управління ДМС (ДП «Документ»).