24 січня 2018 року в Представництві Президента України в АРК відбулась нарада з вирішення актуальних питань організації діяльності та облаштування нових робочих місць для адміністраторів Центрів надання адміністративних послуг під головуванням в.о. Постійного Представника Президента України в АРК Ізета Гданова. В засіданні також взяли участь: заступник начальника Управління Державної міграційної служби України в Херсонській області Іванов Д.В., співробітники Представництва, представники органів місцевого самоврядування міста Херсона, Каховки, Чаплинської районної адміністраціії, Асканія-Нова ОТГ.
Під час наради було представлено покроковий алгоритм дій зі створення ЦНАПів, (у тому числі: відкриття нових робочих місць для адміністраторів Центрів, організації підключення до Національної системи конфіденційного зв’язку, розроблення технічних умов робочого місця), який було розроблено ДМС України та представлено Івановим Д.В. Були озвучені проблемні питання, які будуть вирішуватися за сприянням Представництва спільно з ДМС. Також були наданні відповідні доручення та рекомендації для того, щоб найближчим часом відкрити ЦНАПи. Орієнтовні строки відкриття Центрів:
в м. Каховка, Каховська міська рада – у лютому поточного року,
в смт. Чаплинка, Чаплинська РДА спільно з територіальною громадою– в березні,
в Херсоні, Херсонська міська рада – у квітні.

У свою чергу, Ізет Гданов наголосив, що одним з пріоритетних завдань Представництва є сприяння у створенні на території Херсонської області мережі Центрів надання адміністративних послуг або їх окремих підрозділів, що надаватимуть повний спектр послуг з оформлення паспортних документів, що спростить для громадян України з окупованого Криму процедуру їх отримання. Для територіальних громад – збільшаться бюджетні надходження, оскільки плата за адміністративні послуги та державне мито включається до складу доходів загального фонду місцевих бюджетів, що сприятиме розвитку інфраструктури місцевих громад та створенню нових робочих місць.